Monday, April 11, 2011

Jannie en die Hasie

Dis wiskunde periode en die onderwyser wil kyk of die kinders woordsomme so luister luister kan doen.

Onderwyser vra vir Jannie: "As ek vir jou twee hasies gee, en nog twee hasies en nog twee, hoeveel sal jy he?"

Jannie antwoord ewe in sy skik: Sewe, meneer.

Onderwyser tree bietjie terug en probeer weer: "Nee, luister nou mooi Jannie. As ek vir jou twee hasies gee, en nog twee en nog twee, hoeveel hasies sal jy hê?"

Jannie dink so by homself en anntwoord weer: Sewe, meneer!?

Onderwyser dink so by homself en se: "Kom ek stel dit anders. As ek vir jou twee appels gee, en nog twee en nog twee, hoeveel appels sal jy hê?"

Jannie antwoord vinnig: Ses.

Onderwyser: Mooi so Jannie. Nou as ek vir jou twee hasies gee en nog twee en nog twee, hoeveel hasies sal jy hê?

Jannie antwoord weer: Sewe, MENEER!

Onderwyser sommer nou bietjie warm onder die kraag: Hoe de m@#r kom jy by sewe uit Jannie?

Jannie, ewe omgekrap antwoord terug: Ek het 'n f*%$#n hasie by die huis, Meneer!

No comments:

Post a Comment